neděle 17. června 2012

Končím.

Ke své lítosti musím svůj fotoblog předčasně ukončit.Dva měsíce se mnou nekamarádil počítač.Vrchní opravář-syn byl zrovna v důležité etapě svého studia.A tak jsem čekala a pořizovala fotky do zásoby.Jenže ve své roztržitosti jsem foťáček ztratila.A už nikdy tenhle blog nedoplním .Dlouho jsem to vydýchávala a skoro až oplakala.Dost mě to bavilo.A najednou byla tma.Ještě štěstí,že život je jaksi v rovnováze.Dcera je ok a syn je inženýr chemie.Zatím nemám foťák a asi to chvilku potrvá,ale já už se moc těším.....

4 komentáře:

  1. To je mi moc líto. Slzičko, dám ti svůj starej na tužkový baterky s kartou 1Gb, chceš? je to LUMIX DC vario: http://www.digicamreview.co.uk/panasonic_lumix_dmc_ls2_review.htm
    Kdybys chtěla, tak mi napiš mailík.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to skoda, ale hlavne, ze jinak je vse v poradku a dokonce je duvod k radosti
    Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Slzičko, když nemáš foťák,tak přece piš! Bylaby škoda, kdybys blogování nechala...

    OdpovědětVymazat